ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazza a www.szamtechpatika.hu web áruházban (a továbbiakban: Web áruház) elérhető online termékértékesítési szolgáltatás regisztrált és nem regisztrált igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

 

A Web áruház az internet hálózatán a www.szamtechpatika.hu alatt érhető el. Az Általános Szerződési Feltételek mindenkor hatályos lementhető és eltárolható változata a https: szamtechpatika.hu /aszf.pdf linkről tölthető le.

 

A Web áruház megtekintésével, a regisztrációval, illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Eladó és a Vásárló között, amelyet a vásárlás megkezdésével Vásárló automatikusan elfogad és Felek között kötelező érvényűvé válik.

 

A Vásárló, mint a Web áruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben a Vásárló az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a Web áruházban nem vásárolhat.

 

A Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a következő linken https:szamtechpatika.hu /aszf.pdf  keresztül.

 

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

 

A szerződés nyelve magyar.

 

A web áruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

A beérkezett megrendeléseket az Eladó rendszere automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a Vásárló később visszanézheti a saját fiókjába belépve. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja, ezért utólag nem hozzáférhető és arra Magyarország joga irányadó.

 

1. Eladó adatai

 

1.1. Jelen online Web áruház (a továbbiakban: Web áruház) fejlesztője és üzemeltetője, valamint a Web áruházban forgalmazott termékek eladója:

 

Cégnév: Számtechpatika Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

 

Székhely: 6000 Kecskemét, Csokor utca 17. 3. em. 10.

 

Telephely:6000 Kecskemét, Jókai utca 21.

 

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága,

 

Cégjegyzékszám: 03-09-125910

 

Adószám: 24256195-2-03

 

Statisztikai számjel: 24256195-4741-113-03

 

Banki adatok: MKB Bank Zrt.: 10300002-10611076-49020012 HUF

 

Tárhelyszolgáltató neve: CompMarket Hungary Zrt.

 

Tárhelyszolgáltató székhelye: 1044 Budapest, Megyeri út 53.

 

Tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@compmarket.hu

 

1.2. Ügyfélszolgálat

 

Cím: 6000 Kecskemét, Jókai utca 21.

 

Nyitva tartása:                                                  

 

Hétfő - Péntek: 8.30 - 17.30-ig                       

 

Szombat:          9.00 - 12.00-ig       

 

Telefon:          +36 -20/399- 6022;

 

                        06-76/320-386

 

E-mail kapcsolat: szamtechpatika@gmail.com

 

(a továbbiakban: Üzemeltető vagy Eladó)

 

1.3. A Web áruházban vásárolt ruhák használata előtt javasolt ellenőrizni a termék kifogásolhatatlan állapotát.

 

1.4. Az Eladó jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a Web áruház felületén keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Web áruház első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

 

1.5. Bármely Vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

 

1.6. Az Eladó jogosult továbbá a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. megváltoztatására. A változás a Web áruház felületén történt megjelentés időpontjától hatályos.

 

2. Regisztráció

 

2.1. A Web áruház tartalmának minden része elérhető bárki számára. Vásárláskor, ha a Vásárló regisztrál a Web áruházba, akkor a következő adatokat kell megadnia az Eladó részére:

 

            Név,

 

            Email cím,

 

            Jelszó,

 

            Cím (szállítási, számlázási cím),

 

            Telefonszám.

 

A regisztráció sikeréről az Eladó e-mailben tájékoztatja a Vásárlót a regisztráció sikeréről.

 

2.2. Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni a szamtechpatika@gmail.com e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően az Eladó köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését, ugyanis ezen adatok tárolását a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. §-a írja elő. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

 

2.3. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni az Eladót.

 

2.4. A Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

 

3. A vásárlás menete

 

3.1. A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül.  A vásárló a kiválasztott termékre kattintva, megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén, a megvásárolni kívánt terméket, a -„Kosárba”- gomb megnyomásával, egy virtuális kosárba helyezi. A kosár „Megtekintés” gombjára kattintva, megtalálja, a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget is. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja, a rendelés végösszegét.

 

3.2. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ez után lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (készpénz, előre utalás, utánvét). Megjegyzést is írhat. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra, ezzel Ön egy fizetési kötelezettséggel járó megrendelést hoz létre, melyet - „elállási jog” idejének letelte után - köteles kifizetni.

 

3.3. Rendelést leadhat:

 

            - kényelmesen web áruházunk keresztül

 

            - telefonon a +36-20/399-6022 vagy a 76/320-386 vevőszolgálati telefonszámunkon

 

            - mailen keresztül a szamtechpatika@gmail.com email címen keresztül

 

A webes rendelésen kívül kérjük, minden esetben tüntesse fel a rendelni kívánt termék cikkszámát, nevét, a kívánt méretet és a színt, valamint a mennyiséget. Továbbá kérjük, jelezze, hogy a terméket a web áruházon keresztül találta meg, csak így tudjuk biztosítani a web áruház nyújtotta kedvezményeket. A sikeres megrendelés érdekében kérjük, tüntesse fel személyes adatai mellett, hogy futárszolgálattal kéri a kiszállítást, vagy személyesen szeretné rendelését átvenni az üzletünkben (6000 Kecskemét, Jókai utca 21.), valamint, hogy miként szeretné azt pénzügyileg teljesíteni (futárszolgálat esetén: előre utalás, utánvét; személyes átvétel esetén: előre utalás, készpénz).

 

3.4. Különösen fontos a telefonos elérhetőség és email cím pontos feltüntetése. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén a megrendelést az Eladó nem teljesíti.

 

3.5. A Vásárló megrendeléssel elfogadja, hogy a megrendelés teljesítéséhez az "Eladó" közvetített szolgáltatást vehet igénybe. Az Eladó igénybe vehet alvállalkozót, mivel a szállítást esetenként harmadik fél (futárcég) végzi. Az Eladó egyben vevője és nyújtója is a fenti szolgáltatásoknak.

 

4. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

 

4.1. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés jóváhagyása” gomb megnyomása előtt van lehetőség. A visszalépéshez a ’Vissza’ gombot kell használni. A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni a ’Vásárlói adatok' menüpontban. A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. Ha a megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell a szamtechpatika@gmail.com címen.

 

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

 

5.1. A Vásárló által elküldött ajánlat megérkezését az Eladó legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ha a Vásárló rendelését már elküldte az Eladó részére és hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul jeleznie kell az Eladó felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

 

5.2. A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha 48 órán belül nem kapja meg az Eladótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

 

5.3. A Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:48. § (1) bekezdése alapján az elektronikus úton tett szerződési nyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél számára hozzáférhetővé válik. Tehát Eladó és Vásárló között érvényes szerződés akkor jön létre, amikor a visszaigazoló e-mail ténylegesen megérkezik a Vásárló elektronikus e-mail címére.

 

5.4. Ha a Vásárló rendelését már elküldte az Eladó részére és hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul jeleznie kell az Eladó felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

 

5.5. A Felek között a szerződés összhangban az 5.3. pontban foglaltakkal akkor jön létre, amikor a visszaigazoló e-mail ténylegesen megérkezik a Vásárló elektronikus e-mail címére visszaigazoló e-mail ténylegesen megérkezik, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

5.6. A megkötött szerződés iktatásra nem kerül.

 

6. Termékek ára, jellemzői

 

6.1. Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a web áruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az ÁSZF mellékleteként is megtalálható.

 

6.2 Akcióink alatt található ajánlataink a készlet erejéig érvényesek!

 

6.3 A több darabos (akciós csomagajánlatoknál) csomagoknál a darabár csak tájékoztató jellegű. A termék csak a leírásban megadott csomagban rendelhető.

 

6.4 Azon esetben, ha a megrendelt termék helyett valamely okból kifolyólag csak helyettesítő terméket tudnánk küldeni, úgy az Eladó a Vevővel telefonon vagy mailes formában egyeztetni köteles, hogy azt vevő szerződésszerű teljesítésként fogadja-e el. Amennyiben Vevő a helyettesítő terméket szerződésszerű teljesítésként nem fogadja el, úgy jogosult elállni a szerződéstől.

 

7. Kiszállítás, személyes átvétel

 

7.1. Kiszállítás

 

A Számtechpatika Kft. a web áruház csomagjait szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat Juhász Sándor GLS alvállalkozó szállítja házhoz. Szállítással kapcsolatos információkért kérjük, hívja a GLS ügyfélszolgálatát, Juhász Sándor GLS alvállalkozó telefonszámát 06-30/9580-323 telefonszámon.

 

Ha a termék raktáron van, akkor az adott, vagy a következő munkanapon gondoskodunk a csomag feladásáról, így a termék kiszállítása egy-két munkanapon belül megtörténik. A várható szállítás idejéről a vásárló mindig tájékoztatva van e-mailban vagy telefonon rendelés felvétele után. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre raktárunkban, úgy a megrendeléstől függően átlagosan 6-8 munkanapra módosul a szállítási határidő. Minden esetben rendszerünk visszaigazoló maileket küld a rendelés státuszáról, mely tartalmazza a vevői adatokat, a megrendelt termékeket, valamint a szállítási és a raktári információkat.

 

Szállítási címnek minden esetben olyan címet adjon meg (pl.: munkahelyi cím), ahol munkanapokon 8 és 17 óra között folyamatosan tartózkodik és a terméket át tudja venni.

 

A Vásárló köteles a kiszállítás vagy személyes átvétel esetén az átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni, amennyiben mindent rendben talált a termékkel kapcsolatban. Ha sérült a csomagolás vagy a termék, a Vásárlónak a helyszínen kérnie kell jegyzőkönyv felvételét a hibáról. A nem sértetlen csomagolású terméket a Vásárló csak saját felelősségére veheti át. Az átvételi elismervény aláírásával a Vásárló ugyanis elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék). A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik. A Vásárló köteles olyan szállítási címet megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető.

 

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad.

 

7.1.1. Szállítási módok

 

            - GLS Futárszolgálat

 

            - Személyes átvétel a boltunkban

 

Az aktuális szállítási díjak: A szállítás díjait az ÁSZF mellékleteként megtalálható GLS táblázat tartalmazza. Kérjük, olvassa el a mellékletben található díjjegyzéket.

 

7.2. Személyes átvétel

 

A Vásárló választása szerint lehetőség van a Web áruházban vásárolt termékek személyes átvételére is. A személyes átvétel helye: az Eladó 6000 Kecskemét, Jókai utca 21.  cím alatti ügyfélszolgálati és átvételi pontja. A személyes átvételre nyitvatartási időben van mód: Munkanapokon, hétfőtől péntekig: 8:30-17.30 óra között. A csomag és csomagolás sértetlensége a személyes átvétel esetén is ellenőrizendő a Vásárló által is.

 

7.3 Vevő, ha legkevesebb költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ ,akkor az elállás esetén, az ebből adódó többletköltségét a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

 

8. Fizetési módok

 

A termék vételárának és szállítási költségének kifizetése készpénzben, „utánvéttel” vagy előre utalással fizetéssel történik.

 

Személyes átvétel esetén választható fizetési módok: készpénz, előre utalás.

 

Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén választható fizetési módok: előre utalás, utánvét.

Utánvét esetén a futár készpénzt, és bankkártyát fogad el.

 

 

Előre utalásnál a rendszerünk által generált utolsó email végösszegét (mely tartalmazza a rendelt termékeket, a szállítási költséget és az ÁFA-t) raktári visszaigazolásunkat követően kérjük, szíveskedjen számlaszámunkra átutalni (számlaszámunkat visszaigazoló mailünk tartalmazza). Pénzügyi teljesítést követően, raktári rendelkezésre állás függvényében haladéktalanul gondoskodunk rendelésének kiszállításáról.

 

9. Elállás joga

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

 

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

 

            A) a terméknek,

 

            b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

 

            c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

 

            d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

 

Az Eladó törvényi kötelezettsége 14 naptári nap elállási jogot biztosít a Fogyasztónak arra, hogy elállási jogát gyakorolja.

 

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

9.1. Elállási jog gyakorlásának menete

 

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére.

 

Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja az ÁSZF mellékletét képező elállási, felmondási nyilatkozat mintát is.  Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 10. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

 

Mindkét esetben az Eladó mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik. A fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

 

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, az elállási szándékkal együtt ill. napon visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

 

A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

 

A terméket eredeti, sértetlen állapotában a számlamásolattal együtt visszaküldheti címünkre. Visszaküldés egyeztetése miatt hívhatja a +36-20/399-6022 telefonszámot, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére. Cserére vonatkozó igénye esetén kérjük, hogy a számlán, vagy annak másolatán szíveskedjen feltüntetni új megrendelését (cikkszám, mennyiség, típus és szín megjelölésével), amelyet az eredeti feltételeink mellett regisztráltunk, és a kért árut Önnek megküldjük. Az áru személyes cseréjére raktári egyeztetés után biztosítunk lehetőséget.

 

Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe. A sértetlenül és az elállási időn belül visszaküldött áru ellenértékét, eladó köteles 14 napon belül vevőnek visszatéríteni. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni. Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének a költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költségek viselését. A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő

értékcsökkenés megtérítését.

 

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

9.2. A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

 

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. fehérnemű). Az ilyen termékek visszavétele az Eladótól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

 

Ezen termékek esetében az elállási jog csak akkor illeti meg a Vásárlót, ha a termék csomagolását még nem bontotta fel.

 

Amennyiben kérdése merült fel az elállási jog gyakorlásával kapcsolatban, úgy további tájékoztatásért keresse ügyfélszolgálatunkat az ÁSZF elején található elérhetőségeinken.

 

Az elállási/felmondási nyilatkozat mintájának linkjét a böngészőbe bemásolva itt érhető el és tölthető le:

 

http://www.szamtechpatika.hu/files/elallasi_felmondasi_nyilatkozatminta.doc

 

10. Szavatosság

 

10.1. Kellékszavatosság

 

Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

 

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

 

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

 

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval.

 

Vásárló közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

10.2. Termékszavatosság

 

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a 10.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Termékszavatossági igényként Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.

 

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényét Fogyasztó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

 

Fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Eladó) szemben gyakorolhatja.

 

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.

 

A gyártó, forgalmazó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 

            A terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

 

            A hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

 

            A termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak, forgalmazónak (Eladó) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

11. Jótállás

 

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

 

A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi.

 

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

 

            - szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

 

            - rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

 

            - helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

 

            - elemi kár, természeti csapás okozta.

 

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:

 

Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

 

Ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

 

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

 

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik.

 

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 10.1 és a 10.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Szavatosság, jótállás érvényesítése

 

A Vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét személyesen az Eladó címén, e-mailen vagy telefonon jelezheti.

 

Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. A Vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.

 

12. A felelősség korlátozása

 

A Web áruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

 

Az Eladó semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

 

            - Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.

 

            - Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Web áruház akadálytalan működését és a vásárlást.

 

            - Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

 

            - Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.

 

            - Bármely szoftver nem megfelelő működése.

 

            - Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

 

Az Eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Web áruházhoz való csatlakozás, a Web áruház megtekintése miatt következett be.

 

A Vásárló felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Web áruházban történő közzétételéből eredő károkért. Az Eladó ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

 

A Web áruház részét képező nyilvános kommunikációs csatornákat (termékértékelések írása) minden Vásárló saját felelősségére veheti igénybe. A Web áruház automatikusan nem moderált, ugyanakkor, amennyiben jogsértő vagy érdeksértő tartalomra vonatkozó értesítés, bejelentés érkezik, ill. az bármely más módon az Eladó tudomására jut, úgy az Eladó jogosult bármely tartalom, illetve azok része ideiglenes vagy végleges, indoklás nélküli eltávolítására. Ismétlődő, vagy súlyos jogsértést megvalósító magatartás esetén az Eladó jogosult az adott Vásárlót véglegesen kizárni az oldal használatából, ideértve regisztrációjának törlését is.

 

13. Szerzői jog

 

A Web áruház felületén található valamennyi tartalom szerzői jogai térbeli és időbeli korlátozás nélkül az Eladót illetik meg.

 

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy bíróságok vagy hatóságok előtt eljárást kezdeményezzen minden olyan személy ellen, aki a Web áruház használatával (ideértve a vásárlást is) jogsértést követ el, illetve arra kísérletet tesz. A Web áruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely felhasználó vagy Vásárló rovására elkövetett jogsértés miatt.

 

14. Panaszügyintézés

 

A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím, telefonszám, levelezési cím megegyezik a Web áruház 1. pontban rögzített Ügyfélszolgálati címével.

 

A Vásárló panaszát szóban vagy írásban jelentheti be az Ügyfélszolgálaton.

 

Az Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a Vásárlónak átadja. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Vásárlónak átadja, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

 

Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

 

Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

 

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

 

Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 14 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

 

A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

 

14.1. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

 

Amennyiben az Eladó és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

 

 

Vállalkozásunk békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A Békéltetői Testülettel kapcsolatos információk és a Békéltetői Testület elérhetőségei.

 

            - Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

 

            - Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése,

 

                        A Bács Kiskun Megyei Békéltető Testület székhelye:

 

                        Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

 

                        Levelezési címe: 6001 Kecskemét Pf.228.

 

                        Telefonszáma: 76/501-525, 70/702 8403

 

                        Fax száma: 76/501-538

 

                        Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

 

                        E-mail cím: horvath.zsuzsanna@bacsbekeltetes.hu

 

            - Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platform, amely jogviták rendezésére használható, elérhető az alábbi linken: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/out-of-court-procedures/index_hu.htm, a platform használatának feltételeivel együtt.

 

14.2 ODR Link

 

Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az szamtechpatika@gmail.com.

 

Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

 

ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

 

 

 

 

Mellékletek

 

  1. számú melléklet:

 

Belföldi csomagszállítási és szolgáltatási díjak

 

 

 

Juhász Sándor és Társa Kft.

6000 Kecskemét, Szolnoki hegy 221.

Tel.: 06-30/9580-323, e-mail: glskecskemet@gmail.com

Fax: 06-76/504-789

Kecskemét, 2019. február. 01.

 

A szolgáltatási díjak felülvizsgálatára és azok módosítására a mindenkor érvényben lévő árajánlattól függetlenül és annak futamideje alatt fenntartjuk a jogot, amennyiben az adó és/vagy a jogszabályi környezet megváltozik.

 

Alapszolgáltatások:

  • Business-Parcel (0-40 kg) csomag esetén gyors és hatékony csomagszállítás háztól házig. Magyarországon, minden városban és településen a csomagokat, a felvételt követő munkanapon, munkaidőben (8-17 óra között) kézbesítjük. Második kézbesítési kísérlet ingyenes.
  • Business-Small-Parcel (0-2 kg) csomag esetén kiemelt csomagkezelés az érzékeny kiscsomagoknál: elkülönített szortírozás, szállítás speciális zsákokban, egyszerű kiscsomag meghatározás sablon segítségével.
  • Háztól házig szállítás minden címre

 

  • Csomagkézbesítés a felvételt követő munkanapon, Magyarország területén

 

  • Ingyenes másodszori kézbesítési kísérlet

 

  • Minden csomagra automatikus értékbiztosítás 50 000 Ft-ig, csomagonként

 

  • Track & Trace® technológia, internetes csomagkövetés, átvételi elismervény letölthető a honlapról

 

  • Adminisztrációt támogató ügyfélszoftverek (GLS Online)

 

  • Call center címzettek részére 07:00 – 20:00 óráig

 

A szolgáltatások igénybevételével a Megbízók a GLS General Logistics Systems “Általános Üzleti Feltételek”-et, valamint az “Általános Csomagbiztosítási Feltételek”-et elismerik és elfogadják.

 

 

 

 

 

 

 

 

ÁRAJÁNLAT BELFÖLDI CSOMAGSZÁLLÍTÁSRA

 

     

Logo_BusinessParcel_2013_RGB - Business csomag

Logo_BusinessSmallParcel_2013_RGB - Business kiscsomag (0-2 kg)        

Csomagsúly

Fuvardíj / csomag (Ft)

0,1 – 0,5 kg

1100 Ft

0,6 – 2 kg

1200 Ft

2,1 – 3 kg

1300 Ft

3,1 – 5 kg

1400 Ft

5,1 - 10 kg

1550 Ft

10,1 - 15 kg

1700 Ft

15,1 - 20 kg

1900 Ft

20,1 - 25 kg

2100 Ft

25,1 - 30 kg

2400 Ft

30,1 - 40 kg

2900 Ft

 

 

Logo_ExpressParcel_2013_RGB Express csomag, Logo_ExpressSmallParcel_2013_RGB Express kiscsomag

Sürgős, határidős csomag kézbesítése a felvételt követő munkanapon, legkésőbb 12 óráig. Csak meghatározott településeken, a települések listája a GLS honlapján található.

A termék díja minden esetben: Business-Parcel és Business-Small Parcel díj + 50 %.

Az árak csomagonként értendőek és nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t.

 

 

 

GLS ÉRTÉKNÖVELŐ SZOLGÁLTATÁSOK

 

 

 

  • Logo_CashService_2013_RGB Utánvét

Utánvét összege

Díja

10 000 Ft-ig

300 Ft

20 000 Ft-ig

380 Ft

50 000 Ft-ig

550 Ft

100 000 Ft-ig

670 Ft

150 000 Ft-ig

920 Ft

499 999 Ft-ig

a beszedett érték 1%-a

 

 

Az utánvét elszámolása és átutalása hetente egyszer automatikusan megtörténik, a belföldi átutalás bankköltségét Juhász Sándor és Társa Kft. fuvarozó vállalkozó vállalja. Ez alól kivételt képez a tranzakciós illetékből származó többletköltség, amelynek mértékéről a Pótdíjak alatt talál tájékoztatást. A szolgáltatás díja a csomag átadásának meghiúsulása esetén is felszámolásra kerül.

 

 

  • Logo_SMSService_RGB SMS-szerviz

A feladó tájékoztathatja a címzettet a csomag feladásakor, hogy a következő munkanapon a csomag kiszállításra kerül. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett felteheti kérdéseit a kiszállítással kapcsolatban. A rendelkezésre álló 160 karaktert a feladó tetszőlegesen felhasználhatja a kívánt információ közlésére.

A szolgáltatás díja + 70 Ft / csomag.

 

  • Logo_PreadviceService_RGB Előértesítés

A címzett tájékoztatást kap a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8 – 11 óra között) és a futár közvetlen telefonszámát, akivel a címzett egyezethet a kiszállítással kapcsolatban.

A szolgáltatás díja +70 Ft / csomag.

 

  • Logo_FlexDeliveryService_2013_RGB Rugalmas kézbesítés £*

Három kézbesítési kísérlet! Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17 - 20 óra között. A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét. A szolgáltatás csomagonként is megrendelhető!

A szolgáltatás díja +100 Ft / csomag.

 

Rugalmas kézbesítés – SMS kiegészítés

Az e-mailes értesítésen felül a kiegészítő szolgáltatás segítségével SMS-ben is értesítjük a címzetteket. A szolgáltatás csomagonként is megrendelhető!

A szolgáltatás díja + 70Ft / csomag.

 

  •  Telefonos értesítő £*

Az első kézbesítést megelőző 1 órán belül a futár a feladó által megadott telefonszámon felhívja a címzettet. Tájékoztatja a várható érkezéséről, és a csomaghoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásokról (utánvét, átvételre jogosult személy stb.), hogy a címzett felkészülhessen a csomag fogadására. A szolgáltatás díja egy telefonhívást foglal magában.

A szolgáltatás díja 70 Ft / csomag.

 

  • Logo_ShopDeliveryService_2013_cmyk_C CsomagPontba kézbesítés

A szolgáltatás megrendelésével GLS CsomagPontba is kérhető az első kiszállítás. A GLS ügyfélszoftverein keresztül (Online/Connect) egy legördülő listából választható ki a kívánt GLS CsomagPont. A lista könnyen integrálható saját honlapra is, amit a GLS minden ügyfelének biztosít. A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Amennyiben a címzett nem veszi át a csomagot, az érkezéstől számított 3. munkanapon e-mailben emlékeztetőt kap. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra. Az utánvétes csomagoknál készpénzfizetési lehetőségre van mód.

A szolgáltatás díját a fuvardíj már tartalmazza.

 

  • Logo_PickShipService_2013_RGB Felvétel & Átszállítás**

A fuvarozó, szerződött partnere megbízásából a megjelölt helyen felveszi a csomagot és Magyarországon a megadott címre kézbesíti.

A szolgáltatás díja + 800 Ft / megbízás.

 

  • Logo_PickReturnService_2013_RGB Felvétel & Visszaszállítás**

A fuvarozó, szerződött partnere megbízásából a megjelölt helyen felveszi a csomagot és Magyarországon a Megbízónak kézbesíti.
A szolgáltatás díja +800 Ft / megbízás.

 

 

  • Logo_AddOnInsuranceService_2013_RGB Kiegészítő biztosítás £*

Ez a szolgáltatás 50 000 Ft áruérték fölött külön köthető.

 

  • Logo_ExchangeService_2013_RGB Csomagcsere

A fuvarozó a kiszállított csomag helyett visszahozza a címzettnél található másik becsomagolt árut.

A szolgáltatás díja + 300 Ft / csomag.

 

  • Logo_DocumentReturnService_2013_RGB Okmánykezelés**

Megoldás azokra a helyzetekre, amikor a csomagot kísérő speciális szállítási dokumentációt igazoltatni kell a címzettel, és azt a feladónak vissza kell juttatni.

                A szolgáltatás díja + 1000 Ft / megbízás.

               

  • Logo_ItemisedDeliveryService_RGB Tételes átadás**

Előzetes megállapodás alapján a GLS tételesen átadja az árut (kizárólag hipermarketekben), és a leigazolt szállítólevelet visszajuttatja a Feladónak. A feladatot külön szervezettel látjuk el, a gépkocsivezető nem ad át tételesen árut. Az aktuális áruházlistáról honlapunkon tájékozódhat (www.gls-hungary.com).

A szolgáltatás díja + 3300 Ft / áruház / alkalom.

 

  • Logo_DisplayService_2013_RGB Polcszerviz**

A csomagszállítás kiegészítő és megbízható szolgáltatása. A Megbízók utasítása szerint a kiszállított árut a fuvarozó tételesen átadja, és/vagy a polcszervizt ellátja, és a leigazolt átvételi elismervényt a feladónak visszajuttatja. (Kizárólag hipermarketekben.)

A szolgáltatás díja + 5000 Ft / megbízás.

 

  • Logo_StandbyService_RGB Címzett viszi el

A csomagot a címzett a depóban veheti át előzetes egyeztetés alapján. A depók elérhetőségeit megtalálja a honlapunkon, vagy kérheti ügyfélszolgálatunktól. 

A szolgáltatás díja + 600 Ft / csomag.

 

  • Logo_DayDefiniteService_2013_RGB Kézbesítés meghatározott napon

A szolgáltatás megrendelésével, a feladó előre rendelkezhet arról, hogy a csomagot melyik napon kézbesítsük, a felvételt követő 5 munkanapon belül.

A szolgáltatás díja + 500 Ft / csomag.

                                    

  • Logo_ScheduledDeliveryService_RGB Ütemezett kiszállítás

A szolgáltatás megrendelésével a feladó kérheti (csak GLS depóvárosokban), hogy a csomagot az előre megadott 2 órás időintervallumon belül kézbesítse a fuvarozó, 8-20 óra között.

A szolgáltatás díja + 3300 Ft / csomag.

 

  • Logo_SaturdayService_2013_RGB Szombati kiszállítás

A szolgáltatás megrendelésével, a pénteken feladott csomagokat (csak Budapesten) szombaton kézbesíti a fuvarozó.

A szolgáltatás díja + 3300 Ft / csomag.

 

  • Logo_AddresseeOnlyService_2013_RGB Bizalmas küldemény

A szolgáltatás megrendelésével, a feladónak lehetősége van az átvevő személyt megjelölni. 

A szolgáltatás díja + 600 Ft / csomag.

 

  • Logo_DeclaredValueInsurance-Service_2013_RGB Értéknyilvánított biztosítás

Eseti jelleggel, csomagonként köthető felülbiztosítás, belföldi csomagok esetén maximum 500.000 Ft-ig, export csomagok esetében maximum 200 000 Ft-ig.

                  Belföldi csomagbiztosítás:

50 001 – 100 000 Ft (értékű árura)

2000 Ft

100 001 – 200 0000 Ft (értékű árura)

3000 Ft

200 001 – 350 000 Ft (értékű árura)

4000 Ft

350 001 – 500 000 Ft (értékű árura)

5000 Ft

 

Export csomagbiztosítás:

50 001 – 100 000 Ft (értékű árura)

2000 Ft

100 001 – 200 0000 Ft (értékű árura)

3000 Ft

 

A nem megfelelő csomagolás miatt keletkező károkért a fuvarozó nem felel!

 

 

  •    Veszélyes árú szállítás
  • Az ADR hatálya alá eső, meghatározott osztályba tartozó, veszélyes áruk szállítása belföldön kizárólag engedményes vagy korlátozott mennyiségben
    adhatóak fel, külön írásos megállapodás alapján. Csak olyan küldeménydarabok adhatóak át szállításra, amelyek kombinált csomagolásban vannak
    elhelyezve. Korlátozott (LQ) mennyiségben csomagolt veszélyes áruk össztömege nem haladhatja meg a 30 kg-ot a GLS rendszerében. A veszélyes
    árura vonatkozó jelzéseket a külső csomagoláson a GLS csomagcímke mellett kell elhelyezni úgy, hogy azokat más jelzés ne takarhassa el. + 600 Ft/ csomag

 

*Felhívjuk figyelmét, hogy az „T”-el jelölt értéknövelő szolgáltatás átalánydíjas, az Ön minden csomagjára aktív!

 

Az árak csomagonként, a ** jelölt szolgáltatások díjai pedig megbízásonként értendőek, és nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t.

 

 

Pótdíjak

  • Egyéb fuvarozási tevékenység (úthasználattal kapcsolatos)

Minden megkezdett kg után +6 Ft / kg

  • Üzemanyagfelár                                                        

270 Ft felett minden megkezdett 10 Ft/l dízel árváltozás után (csomagonként) + 9 Ft / csomag kerül kiszámlázásra. Az üzemanyag felár mértéke a gázolajnak a NAV által minden hónap első munkanapján hivatalosan közzétett árától függ.

  • Forgalmi költség

A jogszabályban meghatározott mindenkori tranzakciós illeték mértékének megfelelően.

  • Túlméretes csomag                                                   + 5500 Ft / csomag

Amennyiben meghaladja a maximum 3 m-es körméretet.

  • Túlsúlyos csomag                                                      + 1600 Ft / kg
    40 kg felett, minden megkezdett kg után
  • Nem megfelelően csomagolt csomag                        + 5500 Ft / csomag

A nem megfelelő csomagolás miatt keletkező károkért a fuvarozó nem felel!

 

Az árak csomagonként értendőek, és nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t.

 

Figyelem!

A gépkocsivezető az átvételkor sem súly, sem térfogat szerint nem vizsgálja meg a csomagokat. Amennyiben a feladó a maximum 40 kg-os súlyt és maximum 3 m-es körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) meghaladó csomagot ad fel, és azt a felvételi gépkocsivezető nem utasította vissza, plusz díjak kerülnek kiszámlázásra. A fenti esetekben fenntartjuk a jogot ezen áruk belföldi spedíciónak történő átadására, mely esetekben a szállítási határidő 1 nappal meghosszabbodhat.

 A GLS Hungary szabadon dönthet abban a kérdésben, hogy a fenti csomagot
visszautasítja, visszaküldi, vagy a küldeményt az annak továbbítását vállaló szállítmányozóhoz irányítja át.

Várjuk szíves visszaigazolásukat! Az árajánlat elfogadását követően a csomagfeladáshoz szükséges nyomtatványokat és csomagcímkéket ingyenesen biztosítjuk minden partnerünknek.

        2. számú melléklet

 
2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:3  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:4

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:5

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve:

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe:

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Kelt: ……………………………………………………………………………………………

 

---------------------------------------------

 

3 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

4 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

5 A megfelelő jelölendő

---------------------------------------------------------------------

Ha rendelésével kapcsolatosan meggondolná magát átvétel előtt vagy a termék átvétele után nem elégedett a vásárolt termékkel akkor elállási jogot gyakorolhat 14 napon belül. Az elállási/felmondási nyilatkozat mintájának linkjét a böngészőjébe bemásolva itt érheti el és töltheti le:
 
http://www.szamtechpatika.hu/files/elallasi_felmondasi_nyilatkozatminta.doc
^